2015'in En İyi 15i

13.1.16

13 gun geçti evet ama yeni yılınız kutlu olsun *_* *_*
2015te okuduğum izlediğim en iyiler hangileri bakalim bende ögreniyim neyi beğendim.

Bu yıl toplamda 74 kitap okumuşum.Harry potter'ı okuduğum şanslı yıldı 2015 ve merak ettiğim bir iki seriyi daha.

Normalde en iyi 10 yapacaktım ama herkes 2015'in en iyi 15i diye yapınca bende öyle yapmaya karar verdim.




Harry Potter'ı okuduğum şanslı yıl dedim o kadar,favoriler arasında olacağı çok bariz.
Bu seriyi bu yıl birdaha okuyacam hemde yeni baskılarını almaya başladım :)


D&r 'ın her yıl 5tlye sattığı kitaplar arasında görüp ikincisiyle birlikte beraber aldım.Hiç beklemediğim kadar güzeldi.Bir arkeolog ve bilim adamının idealleri peşinden koşuşu ve birbirine aşık oluşu.Bir daha 5tl'ye görürseniz mutlaka alın okuyun.


Simyacıyıda bu yıl okudum.Aslında çokta beklediğim gibi değildi.Öyle bir anlatılmıştı ki bana beynimden vurulmuşa dönmeyi bekliyordum :D
Ama güzeldi bu kitabıda bir daha okumalıyım.


Narnia'yı temsilen bu kitabı seçtim çünkü bence en güzeli bu kitaptı.İncecik 200 sayfa ve resimli.Masal kitapları gibi eğlenceli ve hemen biten kitaplar.
Seri yorumu için Tık


En sevdiğim türk yazar Sabahattin Ali'nin eşi ve kızına yazdığı mektupların derlendiği o dönemi ve yaşadıklarını  yazdığı mektuplardan anlayabildiğimimz muhteşem bir kitap.


Bir çocuk kitabı ama değil.En büyük rakibi martı bu kitabın ama martıyı daha çok sevdim ben.Bu kitapta tekrar okunacaklardan.


Adını sanını duymadığım benşiktaşta dolanırken kabalcı kitap evine girip rastgele elime alıp okuyup bitirdiğim bir kitap.Muhteşemdi,momo'nun hikayesini samimiyetini sevecenliğini fantastik hikayesini okumalısınız. 
Yoruumu için Tık


Hep çocuk kitapları sınıfına giren kitapları listeme ekledim ama muhteşemler elden ne gelir :D


Seriyi temsilen ve sırf sonu için bu kitabı seçtim.Böylesine şaşırtıcı sonlar kitapları mükemmelleştiriyorlar bence.


İlk çizgi roman denemem değil.Daha önce age of ultron'u okudum ve hiçbir şey anlamadım ama bu seri süper muhteşem.Keşkem yeni ciltlerini bassalar yurt dışında 4.cilt çıktı -_-


Tolkien külliyatına bununla başla dediler bende başladım.Filmleri izlemeseydim daha çok etkilenirdim.Ama süperdi ne denir ki?


En sevdiğim Neil Gaiman kitabı.Bu kitapla tanıştım ve en sevdiğim yazarlardan biriydi ,amerikan tanrılarını okuyana kadar.Şu an hala gıcığın sinirliyim ve neil gaimana öfkeliyim.Ama bu kitap süper isimsiz kahramanın fantastik hikayesi.
Yorum için Tık



Açlık Oyunlarından sonra favori distopyam,farklı karakterlerle aynı hikayeden sıkılanlar için mükemmel seri bence.
Yorumu için Tık



İçinde kaybolmalık,tuğla gibi enfes kitap.Süper ötesi diğerini okumak için 3.cünün çıkmasını bekliyorum.
Hala almadıysanız ilknoktadan 42tl'ye alın okuyun.

Okuyan okudu,şanslı olan gitti imzalattı bile.Ama ben lanet olasıca İÜ ve saçma salak vize tarihleri yüzünden imzalatamadım :(
Hala devam kitabı olmalı diye düşünüyorum.
Yorum için Tık

Bu yılın favorileri bunlardı.Çoğunluk çocuk kitabıydı ama en güzelleri bunlardı okuduklarım arasında.
22 yaşında çocuk ruhlu olmak böyle bir şey kendini belli ediyor :)

Bu yıl siz neler okudunuz favorileriniz nelerdi?
Ya da bu kitaplardan hangilerini okudunuz,beğendiniz mi?


2014'ün favorileri için Tık


**Bu listeyi hazırlarken beynimi tatile göndermiştim galiba.Marslı yok listede inanabiliyor musunuz? o_O
 Marslı 2015in en efsane kitabı yorumu için BurayaTık
***İkinci olarak Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları beklemediğim kadar güzel,efsane,süper ötesi bir kitaptı.Nasıl listeye koymam anlamıyorum.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Martı'yı henüz okumadım ama Küçük Prens'in rakibiyse o da güzeldir herhalde, aklımın bir köşesine yazdım, okuyacağım onu da. Listen gayet güzel olmuş, güzel kitaplar okumuşsun gerçekten de 2015'te. ^^ Benim listem yedi kitaplık oldu. Az olunca seçmesi de zor oldu ama 2015'in en iyi kitabı benim için Kırmızı Pazartesiydi. Tavsiye ederim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler^^ Martı bence cok guzeldir.Küçükken fabl tarzı şeyleri çok sevdiğimdendir belki martıyı daha çok sevmem.Okuyunca sende cok beğenirsin eminim.
      Kırmızı pazartesi benim listemde 2016da Gabriel G.M. baslayacam ilk kitabimda kırmızı pazartesi olacak :)

      Sil
    2. Tesekkurler^^ Martı bence cok guzeldir.Küçükken fabl tarzı şeyleri çok sevdiğimdendir belki martıyı daha çok sevmem.Okuyunca sende cok beğenirsin eminim.
      Kırmızı pazartesi benim listemde 2016da Gabriel G.M. baslayacam ilk kitabimda kırmızı pazartesi olacak :)

      Sil
  2. Momo' ya son günlerde sıkça rastlar oldum.Okumamın zamanı gelmiş galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı duyulmamış bir küçük prens diyelim.Mutlaka okuyun çok beğeneceksiniz.

      Sil
  3. Momoyu Okumayı ben de cok istiyorum. Özellikle daha gerçek fıtratımıza uygun bir bakış kazanmak adına ve çocuklarımın hayal ve ruh dünyalarına daha doğru nüfus edenilmek içşn hayata momonun bakışını tanıyabilmek için içime sindirerek okumak istiyorum. Almanya kökenli galiba kütüphanede bulsam hiç affetmem snaırım acayip merak ediyorum.

    Dıger kitaplar da cok guzel maasallah size. Ben yavasım haliyle ;iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim :)
      2016da okuduklarınız arasında olur umarım.Çok mahsum ve içten güzel hikaye okursunuz umarım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe