Narnia Günlükleri || C. S. Lewis

25.11.15

Merhaba,
Siz Narnia Günlüklerini okudunuz mu?
Hayır mı??

Tamam o zaman bu yazının görevi sizi okumaya ikna etmek :)

Bu yaz başlayıp bitirdiğim serilerden biri Narnia,toplam 7 kitap ve yaklaşık 1500 sayfadan oluşuyor.

Seri çocuk kitabı diye geçiyor.Bu seri için evet bende katılıyorum çocuk kitabı ama ben çocuk kitaplarını da çok severim ki *-* *-*

Serinin her kitabında aynı karakterler yok,girenler çıkanlar ve geri gelenler var.
Ben bütün karakterleri sevdim beyaz cadıdan,köstebeklere,satirlere ama favori karakterim Lucy ^_^


Narnia bir Wonderland her şeyiyle mükemmel uyum ve barış içinde yaşanılan bir yer.
Seri boyunca narnia'nın yada narnia hükümdarının kurtarılma hikayelerini okuyoruz.Kimi kitap çok güzel kimisi idare eder.
benim en sevdiğim Şafak yıldızının yolculuğu ve Aslan ,cadı ve dolap


Seride Aslan'a neden aslan diyorlar anlamadım ayrıca Türk lokumu ikram etmeler falan çok hoşuma gitti.
Aslana bende azlan diyorum bu seriden sonra :D

Kitapların bizdeki basımlarında sırası kronolojik sıraya göre yapılmış.
 1.Büyücünün Yeğeni
 2.Aslan,Cadı ve Dolap
 3.At ve Çocuk
 4.Prens Caspian
 5.Şafak Yıldızının Yolculuğu
 6.Gümüş Sandalye
 7.Son Savaş

Ben seriyi bu şekilde okudum.Kronolojik sıra her zaman iyidir :)

Yayınlanma sıralaması ise
1.Aslan,Cadı ve Dolap
2.Prens Caspian
3.Şafak Yıldızının Yolculuğu
4.Gümüş Sandalye 
5.At ve Çocuk
6.Büyücünün Yeğeni
7.Son Savaş

C.S.Lewis'in önerdiği okuma sırası
1.Büyücünün Yeğeni
2.Prens Caspian
3.Aslan,Cadı ve Dolap
4.At ve Çocuk
5.Şafak Yıldızının Yolculuğu
6.Gümüş Sandalye
7.Son Savaş

Bence kronolojik sırayla okumak daha güzel olur.Seriye yeni karakter geldiğinde bu nerden çıktı dememek için.Bu benim fikrim tabi.Seriyi okurken her yeni karakterde aa bu şu kitapta şöyle çıkmıştı ilk defa diyebiliyordum.

Ben narnia'yı okurken çok eğlendim.Umarım sizde okur ve beğenirsiniz.

D&r ve kitap yurdunda toplamda 70tlye satın alabilirsiniz.


You Might Also Like

5 yorum

  1. Yaa yıllardır okumak istiyorum bir türlü fırsat bulamıyoruum şimdi nasıl canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çabuk biten eğlenceli kitaplar.Herbiri 200-250 sayfa arasında bir şey. Okursam yorumlarını paylaşmayı unutma :)

      Sil
    2. şu sıralar kitap alma yasağı koydum kendime :D ama bulup okumaya çalışacağım okursam da yorumunu paylaşırım mutlaka ^^

      Sil
  2. Ben filmini izleyip çok sevmiştim. Böyle seri halinde bir kitap olduğundan haberim yoktu. Gerçi okuduğum seri kitaplardan sonra oluşan algım çok iç acıcı değil. Birinci veya ikinci kitaptan sonra seri yapma derdinde olup güzel işler çıkarmıyorlar gibi düşünüyorum. Keyifle okumuşsunuz ne güzel. Belki bir ara ilk 2 -3 kitabını okuyup bir şans verebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun serilerde evet dediğiniz gibi oluyor.Bu seride bir ara kendini mi terar ediyor diye düşünmedim değil.Ama yok gerçekten eğlenceli bir seri tavsiye ederim :)
      Özellikle aslan cadı dolap ve şafak yıldızının yolculuğu kitaplarını

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe