Sömestr Okuma Listesi

20.1.16

4 ocaktan beri sömestr tatilinin tadını çıkaran benden herkese selam ^^

Evet yanlış duymadınız 4 ocaktan beri tatil.İstanbul üniversitesi ilk defa bu kadar erken bitirdi dönemi.Bir tane bütüm var evet ama 1 tane ne önemi var ki :)

Yaklaşık 40 günlük tatilin neredeyse yarısı geçti.Sadece 3 kitap okuyabildim ama gene okumayı planladığım kitapları göstermek istiyorum.


1.Beyaz Geceler
2.Bülbülü Öldürmek
3.Fantastik Işık
4.Büyünün Rengi
5.Locke Lamora'nın Yalanları
6.Kurtlara Söyle Eve Döndüm
7.1984
8.Shannara'nın Kılıcı II
9.Sağdan Birinci Mezar
10.Aylak Adam
11.Büyük Balık
12.Şeker Portakalı
13.Güneşi uyandıralım
14.Delifişek
15.Fırtına Büyücüsü
16.Trendeki Kız yorum için Tık
17.Tiffany'de Kahvaltı
18.Çizgili Pijamalı Çocuk




*üzeri çizilenler okuduklarım                                   


Şu an okuduğum kitap yarıladım ama okuması zor kitaplardan biri.



Okunacak kitapları seçtiğim bardağım :)
Sırada büyük balık var ama önce sınavıma girip Hatay'a dönmem lazım.



Benim listem bunlardan ibaretti.Sizin böyle bir planınız var mı? Listeniz hazır mı?
Aralarında okuduğunuz varsa yorum bırakın.
Ya da okumayı plandağınız varsa yazın beraber okuyup kritiğinide beraber yapalım.

Umarım hepsini okuyabilirim.Tatilin ilk kısmına göre bitiremem o yüzden hızlanmam lazım.
Herkese keyifli ve bol okumalar.

You Might Also Like

12 yorum

  1. Oh maşallah baya güzel kitaplar seçmişsin,ilk yarısında biraz daha hızlansaymışsın kesin bitirirmişsin bence okuman gereken kitapları.Şimdi de bence bitirebilirsin yine de yapabilirsin bunu.Ne olacak ki hem incecik kitaplar değil mi :D
    -Gaz vermeye çalıştı aslında ama beceriksizce bir gaz verme oldu-
    İyi tatiller umarım bitirebilirsin ^^.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar muhteşem eminim buna ama işte bu kadar zaman bulabilecekmiyim emin değilim.Bu güne kadar tembellik ettim ama hepsi olmasada bi 10tanesini okurum umarım.
      Tatil sonunda bitirmiş olursam bunu gaz verme çalışmanızdan ötürü size ithaf edecem :D :D
      Teşekkür ediyorum.Sizede iyi tatiller bir sömestr tatiliniz varsa :)

      Sil
  2. Üleenn.. Bende mi bir liste hazırlasam dedim şu an ama uyamamak gibi kötü bir huyum var. *-*
    Umarım keyifle okur bitirirsin. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırla hazırla bende uymam genelde mesal şu an okuduğum kitap listede yok :D )Maymunlar gezegeni) ama liste hazırlama olayını sevdiğimden sürekli hazırlarım.Okuduklarım kaç tane olursa olsun okunmayı bekleyen rafından ayrılıyor en azından :)

      Sil
  3. 2,7,11'e kefil olurum :D maalesef daha 15tatile cok var ama benim aklimda da bir liste oluşturmak vardi..
    Iyi okumalar!
    Sinavda başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük balık aralarında en merak ettiğim diyebilirim.Filmini çok beğenmiş sonrasında kitabıyla karşılaşmıştım.Umarım bende çok beğenirim bu kitapları.
      Teşekkür ederim :)
      Boş bir zamanınızda listenizi hazırlayın sizin okunacakları da görelim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bende merak ediyordum kim farkedecek diye :D :D
      Dershaneden kalma soru çözme kağıtları olarak kullanılan, kullanılmış optik kağıtları :D Kitaplığı temizlerken buldum kullandım.

      Sil
  5. 4 Ocaktan beri mi o.O Vay be, iyiymiş cidden, benim finallerim bile bitmedi daha -_- Karanlığın Sol Eli'ni yazın okumaya çalışmıştım ama anlamadım hiçbi şey o yüzden daha fazla kendimi zorlamayıp bıraktım okumayı. Umarım ileride anlayabileceğime karar verip bir kez daha denerim.. Kapağı filan çok güzel çünkü. Ya daha liste bile hazırlayamadım kendime ve şu an seni fena kıskanıyorum >.< Shannara'ya başlayacağım ama ne zaman kim bilir.. LOTR bittikten sonra belki :/ Çizgili Pijamalı Çocuk'un filmini izlemiştim, fena duygusaldı ya. İzlemediysen tavsiye ederim kesinliklee.. İyi tatiller o zaman, bol okumalı geçer umarım, listeni de tamamlayabilirsin.. Darısı benim başıma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir liste daha hazırladım :D :D Ortak kitaplar barındırıyorlar ama olsundu.
      Ben yazın LOTR okuyacaktım okumadım artık ne zaman okurum bilmiyorum.Bende seni bu yüzden kıskanıyorum -_-
      Benim bu okuduğum Shannara şu dizisi çekilenden farklı bir seri galiba öğrenince yazarım fark ne diye.
      Duygusal bir moda geçiş yapınca direk izleyeceğim.
      Sana da iyi tatiller şimdiden..

      Sil
  6. ** Bu arada kupan çok tatlı ^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe