Kafes || Josh Malerman

19.11.15





Şimdi yazıya başlamadan önce kitabını imzalatanlara sesleniyorum.Yüzünüze karşı gülüyor olabilirim ama için için nefrette ediyorum söylemedi demeyin -_-


Merhaba arkadaşlar ağustos ayında okuduğum Kafes'in yorumu anca geliyor evet :D

Kafes'i bu yıl benimsediğim "üzerinde ithaki etiketi varsa kesinlikle güzel kitaptır." anlayışıyla aldım okudum.Tabi reklamlarına ve süper ötesi baskısına tav olmuşta olabilirim ;)



Bu detaylar efsane mesela :)
Erenin fotosu bu,banada bu torbadan gelecek sanmıştım.:'( Hüsran ki ne hüsran gelmedi.


Gözlerini sakın açma sloganını duymuşsunuzdur.Göz göze geldiğinizde akli dengenizi kaybettiğiniz bir şey var.Şey dedim çünkü başka ne diyebilirim bilmiyorum.

Ve böyle bir dünya da hayatta kalmaya çalışan bir avuç insan.Kitap Malory ve iki çocuğa odaklı gelişiyor.Ana kahramanlarımız bu 3lü.

Bu 3'lünün bir araya gelişi bir kısmını,hayatta kalma çabaları da öteki kısmını oluşturuyor.

Merak duygusunu baştan sona hep üst seviyede tuttu,yer yer ürküttü.Ama büyük beklentiyle başladığımdan mıdır nedir daha fazla ürkütmesini isterdim.
Yeterli değildi benim için ürkme kısmı.

Ayrıca baştan sona kitapta bir bilinmezlik,bir gizem vardı.Hadi şimdi bunu açıklıyacak derken başka birşey çıkıyordu.Kitap bitti gizemi hala sürüyor diyebilirim.Üzerindende 3 ay geçmiş.

Hala soruyorum 
1.O şey ne,bu insanları ne delirtiyor??
2.O adam kim??(okuyanlar bilir kitabın ortalarındaki herif)
3.Malory nasıl hala hayatta??
4.Tamam kitap bitti iyiydi hoştu,nasıl burada biter ya nasıl yani,bir adım sonrası ne,ne olacak bu gariplere?
*Kitabımda imzalı olmalıydı.

İlk okuduğumda da dedim bu kitap bol ayrıntılı bir giriş kitabı,bunun ikincisi mutlaka olmalı ve umarım olur.Hem 55 yıl sonra Harper Lee ikinci kitabı yazdıysa,J.K.Rowling 8.kitabını yazıyorsa Hp'nin umutluyum ben bununda ikincisi çıkar.

Ya siz ne düşünüyorsunuz? Devamı gelir mi? ya da sizin sorularınız neler yukarıdakilere ek olarak?

You Might Also Like

11 yorum

  1. Sonunun olması gibi bittiğini düşünen, sondan memnun olan sadece bir kişi gördüm ben şahsen :D Bence eğer genel tepki bu yöndeyse, yani senin benim gibi düşünenler çoğunluktaysa, sırf bunun için yazacağı yoksa bile yazar ikinci kitabı. Yazmalı da çünkü, kitabı okutan o meraktı, sonunda o şeylerin ne olduğunu öğrenme arzusuydu. Açıkcası ben kitap boyunca çok bomba bir şey bekledim, bu yüzden de senin gibi kitabın sonu hayal kırıklığıydı benim için. Sorular yanıtlanmadı ve kitabı bitirdiğimde kendimi kandırılmış hissettim. :D Bir de filmi çekiliyormuş, o konuda ne düşünüyorsun, merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben d&r kitapyurdu falan hepsinden bu kitabın künye bilgilerine baktım,sayfa sayısında bir eksiklik var mi diye benim kitabımda :D
      Bir kaç saat duvara boş boş bakıp nasıl ya sorusunuda 1283849 defa sormuşta olabilirim sonu böylemi olacak diye
      Ama inancım tam ya dedigin gibi herkes bir devam kitabı olmalı diyor bence olacak.
      Film icin ben iyi birsey ćıkaracaklarını düşünmüyorum açıkçası.O şey ne ben hayal edemedim nasıl bir sey bu insanları delirten.Kalkıp benim hayal edemediģim bir forma sokamadığım şeyi saćma sapan bir şekilde gösterecekelr filmde bir güzelde kulakları çınlayacak :D
      Bir tek sonundan memnun olan (okuyanların %5i varmıdır bilemem) onlar beğenir sanırsam.
      Ama umarim yanılırım açlık oyunları sona eriyor yarın heyecanla beklediğim yeni uyarlamalara ihtiyacım var.

      Sil
  2. Bu belirsizlik benim çok hoşuma gitmişti. Bence kitabın amacı bu. Herkes kendi korktuğu şeyi kendi belirliyor. Kurgu kişiye özgü olarak değişiyor gibi düşün. Ben o dışarıdaki şeylerin yarasa gibi bir şey olduğunu düşünmüştüm mesela. Herkesin korkuları farklı, bu yüzden herkesin dışarıda korktuğu şey de farklı. Bundan daha güzel bi detay olabilir mi? :D

    Ama bence de film güzel olmayacak, mesela gözlerini bağlayıp dışarı çıktıklarında biz ne yapacağız? Ya karanlıkta durucaz ya da dışarıda kendi uydurdukları şeyleri gösterecekler. Ama kitap güzeldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirsizligi sevmedim diyemem simdi :D öldürmeyip kıvrandıran cinstendi.Dediğin gibi herkes kendo hayal gücü doğrultusunda bir sey oluşturuyor.Benimkide lost vari dumansı birazda hpdeki ruh emiciler arası bir sey hayal ettim.
      Kitabin guzelliğine lafim yok ama en son isterdim bahsetmelerini neye benzediğinden.Tum kitapta birak ben hayal ediyim sonda bahset demi ama :)
      Film konusunda hepimiz hemfikiriz güzel olmaz diye.Aģzımızı acık birakacak bir filmle gelirler umarım.

      Sil
  3. Uzun zamandır kitaplığımda bekliyor, bakalım bu belirsizlik beni nasıl etkileyecek :) Ve evet kitabı imzalatanlara ben de için için kinlenmiyor değilim >_< Ben TÜYAP'a bile gidememişken hem de :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüyaba gidememek büyük kayıp değil 10 110 sınavım olsa gene giderdim :D Bekletme çok oku hemen bence.

      Sil
    2. Sınavım yok ama kilometrelerim vardı :D Okuyacağım inşallah en kısa zamanda ;)

      Sil
  4. Ben de dedim burada bitmemeli, bitemez:D Güzel bir seri kitap olacak diye düşünüyorum... Harper Lee'nin ikinci kitabını okuyamadım meraktayım... Facebook sayfamız 'Blogger Kulübü'ne hoşgeldiniz... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanların büyük çoğunluğu aynı fikirdeyiz ^_^ Sömester tatilinde ikisini birden okurum diye düşünüyorum.
      Teşekkür ederim :) :)

      Sil
  5. Yazarla konuştuğumda devamı yok dedi. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma bunu :( :( Ben hala ümitliyim ama :D
      Bide nemutlu sana gidiş imzalatmış ve konuşmuşsun joshla ben anca kitabı sosyal medyada onu etiketleyerek paylaşıyım -_-
      (Neyseki adam üşenmeden hepsini beğeniyor züğürt tesellisi :D )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe