A'dan Z'ye Kitap Cenneti

22.1.16

                             


Selam kitap severler.

Yeni bir okuma listesiyle karşınızdayım.Sömestr listesi daha yarılanmamışken ne listesi der gibisiniz duymamış olayım >:|


Bir otakonun dünyası blogunda görüp yaptım bu listeyi.Onun listesini görmek ve bu liste için gerekli bilgiyi almanız için  ismin üzerine tıklamanız yeterli.

KURALLAR;

1. A’dan Z’ye Kitap Cenneti etkinliğimizin başlangıç tarihi 21 Ocak, bitiş tarihi 21 Mart’tır. 21 Şubat’ta da bir ara kontrol yaparız.


2. Etkinliğe katılmak isteyenler yapması gerekenler çok basit. 28 harf için 28 kitap seçeceksiniz. Herhangi bir puanlamamız olmadığı için bir harften iki kitap okumanın bir getirisi olmayacak. 

3. Etkinliğe katılmak isteyenler 3 bloga da yorum bırakabilir. Listelerinizi istediğiniz platformda (blog, instagram,facebook) yayınlayabilirsiniz. Listenizi yayınlarken hazırladığımız görseli kullanabileceğiniz gibi kendi hazırladığınız bir görseli de kullanabilirsiniz. Sadece yazmanız bile kabulümüzdür. :)

4. Sonucunda bir ödülümüz yok. Amacımız, okuma listelerimizi daha eğlenceli bir hale getirmek. Tabii ki sponsor olmak isteyen yayınevi-yazar olursa hayır demeyiz. :)


*I harfinde kitabım yok benzerlikten ötürü 1984'ü seçtim.(1=I)

**U,Ü,V,J içinde kitap bulamadım.Otostopçunun Galaksi Rehberi toplam 5 kitap tek cilt olduğu için boş kalan bu 4 harfe onları ekledim :)

                             Benim okuma listem bu ^^



Henüz 2 ay var umutluyum bitecek :)

Şimdi yazıyı okudun "Acaba yapsam mı?" sorusu kafanda dönüyor.İyisimi yap sonra linkini yoruma at senin listenide görelim :)

Hadi çabuk..

You Might Also Like

7 yorum

  1. Yaa çok güzelmiş bu etkinlik.. Ama liste yapsam bile okuyamam ki ben kendime inanmıyorum şu anda.. Ayda dört kitabı anca okur hale geldim, dahası tatilde de çalışmak zorundayım.. Çok güzel olmuş listen, yorumlarını takip edicem mutlaka. Özellikle Karanlığın Sol Eli yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum, haberin ola :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yorumumu sabırsızlıkla bekliyorum.İlk yarısı için nötrüm henüz ve okuması zor gerçekten.Ay sonuna biter diye umuyorum :))

      Sil
  2. Beyaz Geceler benim ilk Dostoyevski kitabımdı, yıllar önce bana Dostoyevski'yi sevdirmişti :D Delifişek'i de çok sevdiğimi hatırlıyorum, Zeze sonuçta :D Güzel bir liste olmuş, iyi okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim :)
      Genelde şeker portakalından sonra insanlar pek beğenmediklerini söylüyorlar.Daha once okumustum seker portakalini ama devam etmedim seriye simdi hepsini birlikte okuyacam.Umarım bende beğenirim devam kitaplarını.
      Benimde ilk dostoyevski kitabım beyaz geceler olacak gibi gozukuyor listeye uyarsam.
      Klasiklere giriş bu kitapla olacak devamida gelir inşallah :)

      Sil
  3. Locke Lamora ortak. Ben onu yazdım ama okuyacak mıyım muamma benim için. :D
    Yaşlı adamın savaşı serisi bende var ama ama aklıma gelmedi hiç,daha başlamadım o seriye de. :D
    Cam Şato da geçen seneden beri kitaplıkta duruyor,elbet okuyacağım bir gün. :D

    Daha zaman var o yüzden bende umutluyum listemden,hepsi olmasa bile yarısını okurum sanırım. :D

    Şimdiden keyifli okumalar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listedeki çoğu kitap rafta okunmayı bekleyen,gecen yıl alınmış kitaplar.
      En cok merak ettigim locke lamora galiba umarim sende bende okuruz hemde listeyi bitiririz.
      Gerçi okuma hızına bakılirsa senin 21 subata kadar listeyi eritmen lazım :)
      Tesekkur ediyorum. iyi okumalar sanada :))

      Sil
  4. Gökhaaaan, mimlendinn! :') http://okuyanmuggle.blogspot.com.tr/2016/02/mim-yayinevleri.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe