High School Musical || Tag

27.1.15



   Selam Gençlik :) :)
Yine Bir mim yazısıyla karşınızdayım.Üzerinden bir hafta geçti beni etiketleyeli  bu gecikme için özürlerimi sunup , etiketlediği içinde teşekkür ediyorum Kitap Tiryakisine.

Evet nasılsınız? Ne yapıyorsunuz? Ben daha yeni tatile girdim bugün son bütlere girdim ve ohh off arası bitik bir haldeyim.Ama burayıda ihmal etmedim eve gelir gelmez soluğu burda aldım.

1.Yeni bir şeye başlangıç -Yeni favori tür/yazar/seri.
Henüz ilk kitabın 50 sayfasını okudum ama Aşk tüm zamanların içinden geçer serisi diyorum.Su gibi akıyor resmen hızlı okunan kitapları oldum olası çok severim:)

2.Öyle bir kitap arıyorum ki- içinde her şey var.
Kürk mantolu madonna belki içinde her şey yok ama aşk böyle anlatılırdı.Bir aşk temalı kitap anca bu kadar etkilerdi beni.Her satırı melankoli kokan kitap işta böyle aşk kitapları arıyorum önerin bana.

3.Muhteşem-En büyük divanın olduğu kitap.
Gone girl Gone girl Gone girl Kitabı okumadım yanlışlık olmasın.
Ama filmine bayıldım muhteşeeeeeeem hatta muhteşem ötesi ilk fırsatta alacağım kitaplardan biri.Rosamund pike sevdiğim oyuncular pardon  en sevdiğim saykolardan oldu kendisi Amy de diva oluyor bu durumda.

4.Mevcut durum-klişeye meydan okuyan bir karakter.
Buna da Kayıp kız dan Amy diyorum aldatılınca kolu kanadı kırılan kadınlardan değil.Senmisin beni aldatan deyip adamın burnundan getiriyor vallaha.


5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

6.Favori yaz okuman
Pas.. Geçen yaz doğru dürüst okuyamadım bu yüzden yok favori yaz okumam falan.

7.Her gün-Eğer hayatının geri kalanında hergün bir kitap kapağına bakman gerekseydi hangisi olurdu?
Yabancı bloggerlarda booktuberlarda gördüğüm ve bizdekini gördükten sonra sizinde yapacağınız kapağında çıkaracağınız kitabında deyip seriye kesinlikle başlamadığım Bana Dokunma kitabının olduğu serinin yurtdışındaki kapakları.

8.Sadece seninle olmak istiyorum-Elinizden bırakamadığınız bir kitap.
En son elimden bırakmadan okuduğum kitap Aynı yıldızın altında evet daha yeni 1ay olmadı okuyalı :)

9.Çığlık-Seni hayalkırıklığına uğratan bir karakter.
Son ada kitabındaki ada halkının tamamı sadece o küçük çocuk hariç geri kalan herkese epey iltifat ettim kitap boyunca.

10.En sevdiğin kurgusal okul.
Hogwarts demedende olmaz ama.(Kitaplarını okumadım ama bu yaz okuyacam inş )

11.Okuduğun en saçma kitap/sahne/karakter.
Sol ayağım kitabının ikincisi denen ama ilkini ne kadar sevdiysem kendisinden o kadar nefret ettiğim Her gün Hüzün saçmalıkta bir dünya markası yani o derece deli etti beni.


12.Mutlu son.
Yukarıda o kadar yerdim bari buraya ilk kitabı yazıyım.Sol ayağım evet mutlu sonla biten nadir kitaplarımdan biri.Okuduklarımdan hepsinde ayrılık ya da ölüm var sonunda kitapların :D Bir kaç masal kitabı edinmeliyim bence.Okurken ne kadar duygusallaştım ne kadar gururlandım Christy adına.Biyografik ve otobiyografik kitapları seviyormuşum :) Ben, Malala bu kitabıda ekliyorum son olarak.

Okuduysanız sabrınız için teşekkür ediyorum :) 

Zamanı geçti ama  
Buse'nin Kitaplığını etiketliyorum :) :) 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Hogwarts'a o kadar giden var ki yer kalmayacak yakında :D Cevapladığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikinci öğretim alımını başlatırlar olmadı harç falan uygulaması derken vazgeçirirler bir kısmı :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe