Bu ay okunanlar || Nisan

2.5.15

Bir başka bu ay okunanlar yazısından herkese selam arkadaşlar.Vizelerin  10 gününü yediği nisan ayında 6 kitap okumuşum *-* -**-* (alkış efekti)




20 günde 6 kitap hiç fena değil doğrusu sanırsam :D kitaplara geçelim uzatmadan

1.Sıcak Bedenler



Kalınlığıyla bitme süresi ters orantılı olan ve ayın hatta belki de yılın en kötü kitabı olmaya aday.Birinciliğini de koruyor kesinlikle en kötüler listesinde.

Hikayesiyle,kapağıyla herşeyiyle vasattı.Zannedersin erotik kitap zombi kitabı değil.

Ucuz etin yahnisi diyorum.Tüyaptan 5tl ye almıştım.Doğan kitap standından.








2.Harry Potter ve Azkaban Tutsağı



   Yıllar önce filmini izlemiştim.Tanrıya şükür ki çoğu ayrıntıyı unutmuşum.

İlk iki kitaptaki çocuk kitabı havası dağılıyor.İşler karanlık bir boyuta geçiyor yavaş yavaş ve tabi ki güzelleşiyor.

Ahhh Sirius bir gün yüzü göremedin.











3.Harry Potter ve Ateş Kadehi



Serinin son kitabını şu an okuyorum bitmedi daha ama bana sorarsanız serinin en iyi kitabı ATEŞ KADEHİ.

En son kim iyi tarafta kim kötü tarafta karar vermeye çalışırken kitabı kapatıp 3 defa derin soluklar alıp-verdim öyle devam ettim :D

Filmi bana göre en kötü olanıda budur.









4.Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı



Sıcak bedenlerde olduğu gibi kalınlığıyla okuma süresi ters orantılı kitap.

1114 sayfa ve harbiden bir solukta bitti.3 gün sürmedi galiba.

Harry ile Cho'nun çocuksu aşkı,utangaçlıkları :D :D o kısımları suratımda aptal bir gülümsemeyle okudum evet.

Gene bir 
Ahhhh Sirius gün yüzü göremedin :'( :'(

Serinin en açıklı kitabı , en hüzünlüsü yok böyle bir şey.Nasıl üzüldüm anlatamam size en son kendimi yerden yere atıyordum..





5.Harry Potter ve Melez Prens



Serinin en içime oturan kitabı da bu oldu.Yok arkadaş kabul etmiyorum öyle bir sonu.

Hayırrrrrrrrrrr! diye bağırdım ama bendede ses çıkmadı.Galiba Harry'e yapılan büyü benide etkiledi.

En sonda Harry'nin Ginny'e dedikleri hiç hoşuma gitmedi,çünkü böyle bir seriye böyle klişe laflar cıks gülüm olmadı.Ama bu da devede kulak hani abartılacak bişey yok.








6.Momo



Evet bu da çocuk kitabı diye geçiyor :) Bu ay okuduklarımın 5i çocuk kitabı.

Momo o kadar güzel ki mutlaka okunmalı.O saflık,masumiyet günü kurtarma çabası mükemmel dili akıcılığı....

yorumunu merak ederseniz eğer ==> buraya lütfen












Benim bu ay okuduklarım bu kadar.Ölüm yadigarlarını bitirdiktan sonra tabi Ozan beedle hikayeleri hemen peşinden ve Quidditch te okunacak ama ne zaman bilmiyom çünkü kuzenim aldı ve hala izmirde.
Herneyse işte bunlar okununca ayrı bir harry potter yazısı yazmak istiyorum.İçimi dökmem lazım seriyle ilgili.Söylemek istediğim o kadar şey var ki.

Sizler neler okudunuz neler yaptınız.Yorum bırakmayı unutmayın takip etmeyide ;) uzun uzun konuşalım Harryden Hermione'ye Ron'dan Dumbledore,Mcgonagall Snape'e...

Hoşçakalın..

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe