Mart Ayında Okuduklarım

12.4.15

Bu ay okuduklarım yazısından merhaba hepinize :)

Sınavlar yaklaştı falan derken kendimi zor dizginledim.




Neden derseniz Harry Potter daha önce hiç okumamıştım,ve yeni başladım okumaya ilk iki kitap bildiğiniz üzere 300 sayfalık hemencecik bitiyor be :D Ders çalışmaya ara veriyim derken bir baktım kitap almış başını gidiyor  ^_^ 


Neil Geiman'dan son çıkan kitabı Yolun Sonundaki Okyanus'u okudum.Allahım o nasıl bir dil nasıl bir anlatım nasıl bir hikaye.
Çook beğendim gerçekten yorumumu okumak isterseniz
buraya tıklayınız..



Mart ayının yıldızına merhaba diyoruz ^_^  ^_^ Küçükken astronot olmak isterdim,gezegenlere hayrandım.Sürekli yıldızlara bakıp keşke gedip görebilseydim derdim.Hatta Ay savaşçısı çizgi filminede bayılırdım gezegenlerle alakalı oldukları için.İşte mark gitti gördü ama yerinde olmak istemezdim :D :D İlk zorlukta pes edip ölümümü beklerdim ne yapacam ya tek başımayım paslanan,çöl bir gezegende :)
O kadar eğlenceli bir kitap ki anlatamam.Anlatma çabalarımı okumak isterseniz buraya tıklamanız yeterli ;)




Arada böyle klasik ya da klasik gibi diyebileceğimiz kitapları okumak istiyorum.Bu ay bu kitap oldu beğendim diyemeyecem ama beğenmedimde diyemeyecem.Anlamadım aslında ne demek istediğini.Güzeldi ama gene bilemedim işte 3 puan verdim ben goodreadste.

SABAHATTİN ALİ bu adam benim için Türkiye'deki gelmiş geçmiş en iyi yazardır.Keşke daha fazla yaşayıp daha fazla yazabilseydi.En sevdiğim ikinci kitabı oldu Kuyucaklı Yusuf, 3 kitabını da okudum geriye hikayeler şiirler kaldı.Goodreadste 5 verdim ama 4.5 çünkü bir KÜRK MANTOLU MADONNA değil.

Kuralsız okuduğum bir diğer kitap.Serinin ilk 2 kitabını geçen yıl cnr'dan aldım neden derseniz eğer sağolsun şu Yandaş'ı okuyup her yerde yazıp çizenler,dilinin kemiği olmayıp hakimiyeti de olmayanlar.İnanılmaz hevesim kaçtı bende bu ay okudum filmi çıkacak diye.Puanımda 4.

Meleğin Düşüşü okuduğum son kitap , herkesin ayılıp bayıldığı bir seri çok merak ediyordum doğrusu en sonunda başladım bu seriye.Çok değil ama sevdim gerçekten, genel olarak okuduğum melek serilerinden daha iyiydi.

Bu seriden daha iyi diyebileceğim bir seri kesinlikle ASİ MELEKLER (doğan kitaptan çıkan yazarı Danielle Trussoni) ikincisini okumadım ama çok kötüymüş.Siz  okuyacaksanız ilk kitabı okuyun.Gerisini boşverin ciltli halini tüyapta 5tlye almıştım.İzmir'dekiler bir bakın derim.

Bu ay 8 kitap okudum , iyi fena değil ama nisan biraz daha az olacak gibi bakalım.

Şimdide Azkaban Tutsağı,Edgar allen poe'nun tüm hikayeleri kitabı ve bugün hiç aklımda yokken Beşiktaş'ta gezerken Kabalcı'ya girip aldığım MOMO..

Sanırsam martıdan sonra 2.favorim olacak momo çok güzel başladı çünkü.

Benim bu ay yaptıklarım bu kadardı arkadaşlar.Sizin okuduğunuz ,hakkında konuşmak istediğiniz fikirlerinizi belirtmek istediğiniz kitaplar varsa  yoruma yazın.
Kendinize iyi bakın..Bol bol okuyun.

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe