Kasım Ayı Okunanlar

3.12.14

     Herkese merhabaaaa :)
Yeni bir yazıyla karşınızdayım.İlk defa yapacağım bu ay okunanlar adlı yazıma hoşgeldiniz :P
 Kasım ayını ayrı bir seviyorum istanbula geldim geleli.3yıldır benim için kasım demek tüyap demektir kitap demektir.Tabii ki eğer VİZEleri saymazsak.Neyseki bu yıl hiçböyle bişeyle karşılaşmadım 7si vizeler bitti ve 8i direk tüyap başladı :D :D ne kadar mutlu oldum anlatamam.






Bu ay kasımın ilk haftası vizelerimin ikinci haftası olsada yinede 6 kitap okumayı başarmışım alkış bana :)


1-EJDERHALARIN DANSI  Kısım II

Okuduğum ilk kitap namı değer Buz ve Ateşin Şarkısı serisinin çıkan son kitabı seriyide bilen çok kişiyiz bu nefretlik yazarıda bilen çok kişiyiz.Ne diyim ki G.R.R. Martin yine yapacağını yaptı bu adamın yarattığı karakterler sevilince triplere giriyor sanırım 
-Ya benimsin ya kara toprağın 
film repliğini hayat felsefesi olarak benimsemiş kanımca.Olmazki ama böyle kitabı öyle bir bitirdi ki kime ne oldu ne olacak ne nerede kim kiminle kafamda milyon soruyla kalakaldım.
Ya bari ölmeden bitirse seriyi 
gerçi  dizi yapımcılarıyla paylaşmış sonunun nasıl olacağını ama ben yine de
çok korkuyorum bu şaheserin sonunun b*k edilmesinden
umarım böyle bişey olmaz.


2-ALAYCI KUŞ                                                                                                                                      


Filmi çıkacak diye ben bir daha okumak istedim bu kitabı bundan 4yıl önce okumuştum ve ciddi bir şekilde unutmuşum kitabı o yüzden iyi ki okudum diyorum.Evet çok çok beğendim 
benim hep favori distopyam olarak kalacak bu kitabı beğenmeyenler genellikle 76. açlık oyunlarının oluşunu bekliyorlar (ya da ben öyle düşünen insanlara denk geldim) ki arena yerle bir edildikten sonra 3.kitapta nasıl öyle beklentileri oluyor ben anlamadım da hadi neyse.

filmi izledim fikirlerimi beyan ettim okumak isterseniz ufan bir tık yeter.



3-SONA KALAN                                                                                                                                      


Tess Gerritsen okuruydum onu tanıdıktan sonra şuan hayranıyım artık :D . 
(61 yaşında olmayaydı iyiydi.)
Rizzoli & Isles serisinin son kitabını okudum beğendim gene kadın gayet güzel,,yazıyor kadın yani
ama hala benim favorim CERRAH o ayrı.

Bu kitabım tabiki imzalı



Ayracı bile imzalattım :D 
uzun uzun tess ve tüyap maceramı okumak isterseniz bir tık daha alabilirmiyim ;)




4-KEFARET                                                                                                                                            
Herkesin sabırsızlıkla beklediği kitap sonunda çıktı demek isterdim ama ne yazık ki ilk zamanlarına göre ciddi bir fan düşüşü yaşadı seriyi yarım bırakan sürüyle.
ama ben yapamadım bırakamadım Stevie Rea ye ihanet edemedim.
3 yıldır her kasım tüyap alınacaklar listeme ilk yazdığım kitap bu serinin yeni çıkacak kitabıydı 
ilk uğradığım stand haliyle pegasustu.
Çok özleyeceğim o günler :'(
Her ne kadar sonunu deyim yerindeyse b*k etselerde ilk kitaplarına göre 
benim en sevdiğim vampir serilerinden biri

Bu kitabın yorumunu merak ediyorsanız tıklayın.

5-SENDEN ÖNCE BEN                                                                                                                          
Çok popüler olunca hele bir dur ortam durulsun dedim kendime 
ama film çekimlerine başlanacağını duydum ve lou'yu benim KHALEESİ'm Emilia'nın oynayacağını duydum ve tüm okuma listemi hiçe sayıp aldım okudum.
Ben böyle acıklı ağlamalı birilerinin öldüğü kitapları severim ve acıklı kitaplar okumayı filmler izleyip ağlamayı severim.
Ama sulu göz falan değilim yani sadece ağlamak istediğim için ağlarım.
Kitabı çok beğendim haliyle gerçekten dokunaklı bir romandı seni sevdim JOJO :*

ve son kitappp

6-BAB-I ESRAR                                                                                                                                      

Kitaba yorumumda biraz acımasız davranmışım sebebide bu kitabı okurken sahip olamam gereken ruh haline sahip olmayışım.
3,5 falan vermişim ki asla yani 4-4,5 arası bir kitap
Tasavvuf çok evet ama ben Şems ve Mevlana'nın hikayelerini severim fakat yinede kitapta fazla ütopik bir ilahi aşktan bahsedildiğini düşünüyorum.
Kitap güzeldi ama yani ahmet ümite başlanacak kitap değildi sankim.

Kitabın yorumunu girdim bloga okumak isterseniz son bir tıkşlama.

Kasım ayında okuduklarım bu kadar takip etmeyi unutmayın yorum yazın fikirlerini merak ediyoruum.
Şimdilik bu kadar hepinize bays :)


You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe