Kasım Ayı Okunan ve İzlenenler

2.12.15

hello


Okuduysanız bilmiyorsunuz 13 kasım blogum 1yaşında oldu.Bir çekiliş falan düzenlemek istiyordum ama yapamadım :D
Başlatacam ama sanırım o zamana kadar bir kaç daha yaşlanmış olacak blogum.

Bu ay gene bir okuyamama sorunu ve tabiki vizeler vardı.İncecik 6 tane kitap okumuşum.



       
   Vizelerin kasvetli havasının ortasına      güneş gibi doğan, yazdan esintiler        taşıyan kitabım *-*

Türkiyede en sevdiğim insanlar arasında sayabiliriz.Dizileri,filmleri,kitapları herzaman hoşuma gitmiştir.

Yaz ve yazlık temalı hoş bir kitaptı biraz gülmek ,kafa dağıtmak için süper.












Gaiman nasıl bir manyak biri bana söylesin.Müthiş çizimleri olan ,sıradan ama çok eğlenceli bir kitaptı.

Bir insan köşedeki bakkala süt almaya giderken başına ne gelebilir ki??

Okuyun sonra tartışırız ^_^
Biliyorsunuzdur filmi  çekiliyor.Jonny Deep'li güzel bir film geliyor bu yana.



                                                                                  




Gene bir gülse kitabı bunu da beğendim iyi güzeldi.

Vize ve final dönemleri için daha fazla kitap yazmış olması gerekiyor.
Oysa sadece son çıkan kitap kaldı okumadığım.













Üsküdar sahaf festivalinden 5tlye edindiğim(benim değil ya kuzenim benden önce davrandı ve aldı -_- -_-

Babasının ölümünden 11 yıl sonra ,babasının ona yazdığı mektubu okuyan Georg'un hikayesi.
Çok duygusal,üzücü bir hikayeydi.Yer yer fazla uzattı ve kitaptan koptum.Ama özünde çok güzel bir kavuşma ve veda hikayesiydi.

Komediden arındırılmış bir HIMYM demişim goodreadste.








Thor ve Loki'yi çocuksu ama farklı bir hikayede okumak isteyenleri bu tarafa alalım *-*
Çok eğlenceliydi ama en az beğendiğim neil kitabı oldu.










Karısı Aliye ve kızı Filiz'e yazdığı kısacık mektupların toplandığı kitap bu.
Sabahattin Ali'nin aşk hayatına dair bir şeyler okuyacağımı sanıyordum.Ki başlarda öyleydi ama sonrasında karşılaştığı zorluklar,tutuklamalar,mahkum olması falan.
Dergilerinin ne zorluklarla çıkarttığı her şeyi hissediyorsunuz mektuplarda.
Ayrılığı,özlemi sevgiyi ve hangi yılda olursanız olun siyasilerden nefret etmeyi.


Bir çok açıdan bana Can Dündar'ı hatırlattı.1940larda  ne olmuşsa günümüzde olanda o.Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama gazeteci kimliğinden ve yazdıklarından ötürü başı belaya giren iki benzer insan görüyorum.

Okuduğum kitaplar bu kadardı.

Ayrıca bu ay Friends'e başladım.

MUHTEŞEM MUHTEŞEM MUHTEŞEM

Walkindead,once upon a time,arrow friends sayesinde bu dizileri bıraktım.Bitsin öyle devam edecem bunlara.Şu an 9.sezon 1. bölümdeyim.
Ölürüm sana ya.Şu an için izlediğim tüm diziler ve filmler içerisinde en sevdiğim karakter.

Bu dizi yüzünden kitap okuyamadığımda doğrudur :D

Bu ay bu kadardı.Siz neler okuyup ne izlediniz??



You Might Also Like

6 yorum

  1. Jostein Gaarder kitaplarının kapaklarına bayılıyorum! Bizde niye sahaf festivali yog -_- Canım Aliye Ruhum Filiz'i de ne zamandır merak ediyorum ama hala alamadım. Ayrıca Gülse' den de hiç okumadım sınav zamanı güzel olabilir gerçekten^^ sayenizde Friends'e başlamak üzereyim vizelerim kötü geçerse Gözde ve senin suçun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme öyle yaa :D Bence vize döneminde izlersen moral olur, pozitif düşünce filan halledersin :D

      Sil
    2. Gülseyi tavsiye ederim gerçekten eğlenceli güzel yazıları var.Sınav zamanı yaklaşıyor edin bir-iki tanesini yada friends izlemeye başla olmadı ikisini birlikte yap.O moralle aşarsın kendini ne kötü geçmesi :D

      Sil
    3. pekisi tavsiyelerinizi düşüniciğim :D

      Sil
  2. Gülse Birsel'den hiç kitap okumadım ve şimdi senin yazdıklarını okuyunca fena canım çekti :D Friends'e başlamana çok sevindim, muhteşem olması konusunda kesinlikle hem fikiriz. Jostein Gaarder'dan Sofi'nin Dünyası ve İskambil Kağıtlarının Esrarı'nı okudun mu? Eğer okumadıysan ikisini de şiddetle tavsiye ederim. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende şanslısın epey ,sınav zamanı kafa dağıtacak gülse kitapları okuma şansın var.Bu okuduğum ilk kitaptı Sofie'nin Dünyasını 9.9a bulmuştum babilden okunmayı bekliyor.İskambil kartlarının esrar'ıda alınacaklar listesine adını yazdırdı ^_^ Öneriler için çok teşekkürler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe