MARSLI-Andy Weir || Alıntılar

15.3.15




Herkese merhaba *-* *-*
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir vizeler adım adım geliyor kalan bu zamanda elinizden geldiğince çok kitap okuyun :) benim yaptığımda bu sınavlara kadar haftada 2-3 kitap bitirmek.
Elimde 40 kitap var okunmayı bekleyen almak istediğim sürüyle kitap var o yüzden okuma hızını arttırmalıyım.

Marslı'yı o kadar beğendim ki alıntılarını da paylaşmak istedim.
 Okumadıysanız yorumumu bir tıkkk


Bir yerde bir kere mahsul yetiştirdin mi ,orayı "resmi" olarak kolonize etmiş olduğunu söylüyorlar.
Yani teknik olarak ,ben Marsı kolonize ettim.
Kapak olsun ,Neil Armstrong.



Dünyada mümkün olmayan bir şey yapacağım: Patatesleri dışarı atacağım.
İçlerindeki suyun büyük bir kısmı büyük oranda havasız olan atmosferde emilecek ; geri kalan kısımda donacak.Patateslerimi çürütmeyi planlayan bakterilerin her biri çığlıklar ata ata ölecek.



Sonuç: Su arıtıcısına ihtiyacım bile yok. Gerektiği kadar su içeceğim ve atıklarımı dışarıya atacağım. Evet,aynen öyle Mars,üzerinde işeyip sıçacağım. Beni öldürmeye çalışırsan böyle olur



Torunlarım olmasını dört gözle bekliyorum."Ben gençken bir kraterin kenarına kadar yürümem gerekti. Tepeye doğru hem de! Bir GDF elbisesi içinde! Mars'ta diyorum,Velet! Duydun mu beni ? MARS'ta!



Her zaman ki gibi sol başına 90 kilometre ilerliyorum ama Schiapareli'ye sadece 37 km yaklaşıyorum çünkü Pisagor şerefsizin teki. 



Pekala eğer gerçekten istediğim bir şeye sahip olabilsem o zaman beni kurtaracak yeşil derili ama  güzel mi güzel bir Mars Kraliçesi'nin gelmesini isterdim ki bende ona şu Dünyalıların "sevişme" dedikleri şeyi ona öğretebiliyim.
Bir kadın görmeyeli çok uzun zaman oldu be.Söylüyorum sadece.



Kendi idrarımı bile elektrolizden geçireceğim.Karavan sonunda hoş kokacak 
Hayatta kalırsam insanlara , insanlara roket yakıtı işediğimi söyleyeceğim. 



Bu hayatta 3 milyar dolarlık bir uzay aracını tahrip ettiğini söyleyebilecek pek fazla insan yok ama ben onlardan biriyim işte.



Aslında daha bir sürü var ama uzun ya da öncesi veya sonrasıyla bağlantılı olduğu için onları yazmadım.Okuyunca ee yani dememeniz için oldukları yerde kalsınlar dedim.


Alıntılar bu kadardı umarım sizde bunları beğenmişsinizdir.Benim güldüğüm gibi gülmüşsünüzdür. Kitabı okurken daha çok gülüp daha çok hoşunuza gideceği büyük bir gerçek.O yüzden gene ısrarla tavsiye edilir alın edinin bir şekilde okuyun bu kitabı.

Hoşçakalın çok okuyun.. 

You Might Also Like

2 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe