Jurassic World || Yorum

14.6.15


Merhaba arkadaşlar,kaç zamandır yorum falan giremiyorum.Bulabildiğim aralıklarla kitap okumaya çalışıyorum ama okuduklarım çok az ve Narnia'ya seri olarak yorum girmek istediğim için sizlere yeni çıkan hatta şimdiden gişe rekorları kıran bu filmi yorumlamak istedim elimden geldiğince.

Film yumurtalarını çatlatan,ve yumurtalarından çıkan iki dinazorla başlıyor.Çok güzel ve ilgi çekici olduğunu söylemeliyim.
Woooahh dedim böyle başlıyorsa güzel bir film bekliyor bizi.

Oradan bizi esas iki küçük karakterimizin aileleriyle veda sahnesine ve havalimanı yolculuklarına atıyor.Çok eğlenceli,komik diyaloglarla seyirciyi alıyor hemen bayağı güldük yani aile içi dialoglara.
Şu ergeni hiç sevmedim. -_-

Bu çocukların teyzeleri jurassic world eğlence merkezini işleten kadının ta kendisi ve uzun yıllardır görmediği yeğenleri hem onu hemde parkı ziyarete gidiyor.

Film bu kısmından sonra inanılmaz sıkıcı oldu bir 10-15dk için kadının parkı anlatması ,dinazorları tanıtması,dinazorların üretildiği laboratuar falan off yeter dedim.
Ki yanı başımda arkadaşımla sohbete daldık diyebilirim :D

Başta yumurtadan çıktı dediğim işte o çook önemli dinazorumuz T-rex.Başlarına iş açanda bu dinazor.Gen çeşitliliği ile epey özellik aktarıyorlar dinazorlara hatta doğa üstü güçte diyebiliriz bir bakıma :D

Filmde evet görsel şölen vardı,epey farklı tür dinazor gösteriyorlar,her birine başka hayvanlardan gen naklederek ekleyerek farklı hayvanlar çıkarıyorlar ortaya.
O kısımları çok beğendim değişik türler falan gayet hoştu.



Evet o dediğim 10-15dklık kısımdan sonra her şey yerli yerine oturdu film heyecanlandırıcı akıcı haline geri döndü.Fakat filmde olmamış dediğim bir kaç bişey vardı.

Bir kere klişe doluydu.Dinazorla 3 kişi karşılaşır baş karakter yırtar,diğerlerinide dinazor ham yapar.


Baş erkek karakterle kadın karakter eskiden sevgiliymiş,kadın mecburen adamdan yardım ister falan püff.
Sonra erkek bad boyumsu ukala bir şey,kadında alımlı, güzel parkı yönetiyor falan.Fakat aralarındaki dialog her 10filmden 15inde var. 

Biri diyor onlar hayvan öteki hayır onların duyguları var.

Bide nerede öpüşecekler,nerede kim ölecek hepsini önceden kestirebiliyorsunuz.Bak ölecek dedim adam 1dk sonra öldü.Gereksiz yankarakter kıyımı vardı drama yaratmak adına.

Sonra ormanda aramaya çıktıklarında(kimi söylemiyorum tahmin edin bakalım sanki çok zormuş gibi)kadın topuklu ayakkabıyla ormanı baştan başa kat etti ya.
Kadının ayağındaki stiletto!!!larla ormanda koşturdular saatlerce.
O topuk hiç mi saplanıp kalmaz çamura.


Nam-ı değer MORGANA Katie Mcgarth görünce ne heyecanlandım ne heyecanladım.
Ama maalesef yan karakterdi ve çok az gözüktü.


Son olarak filmi ne çok beğendim ne de nefret ettim ama tüm bu saydıklarım beni rahatsız etti.
Tekrar söylüyorum dramatikleştirme adına yaptıkları yan karakter kıyımı çok saçmaydı.
Klişeler doluydu fakat eğlenceli bir filmdi.

imdb puanı 6-6.5 gibi bişey bana göre şuan 
imdbpuanı:7.7 dün 8di daha düşer bence.

Eklemek istiyorum açılış rakamlarında $204,5M ile Age of ultron'u geçti buna da  yok artık derim AVENGERS nerde bu nerede.

Sonunda da iyi gişe yaparsa devamı gelecek sinyalleri verdi gibi geldi bana hatta bu sonuçlardan sonra çekimlere bile başlamış olabilirler :D :D (ŞAKA)

Neyse genel olarak fena değildi izleyeceklere iyi seyirler şimdiden :) 

You Might Also Like

1 yorum

  1. Jurassic Park serisinin ilk filmlerinin yerini tutamasa da eğlenceli iki saat geçirtti. 2001 yapımı üçüncü filmden daha güzeldi ama. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe